Mindenki, aki már valaha dolgozott vendéglátásban, tudja, hogy vannak emberek, akik meglepően furcsa panaszokkal jelentkeznek. Na jó, valószínűleg túlzás lenne azt mondani, hogy a panaszos mindig hibás; de már önmagában az, hogy vannak olyanok, akik annyira kényesek, hogy leírják problémáikat a panaszkönyvbe, ahelyett, hogy egyszerűen továbbállnának, igencsak megdöbbentő. Szerencsére azonban nekünk így jut minőségi szórakozás, hiszen következnek a legabszurdabb panaszok…
1. Minél több információt kívánt közölni, annál abszurdabb lett.
2. Meglepő módon mégis rendezni tudta a számlát…
3. Valószínűleg az ügyfél valahol lekért egy ételanalízist…
4. Úgy tűnik, a panasszal élő vendég idegei egy étteremben adták meg magukat…
5. Azért minden rosszban van némi jó: legalább nem eshet tovább alá..
6. Ha annyira nem ízlett, akkor miért ette meg az egészet?
7. Érdekel engem, hogy honnan ismeri a kutyapiszok ízét??
8. A szelet neve nem véletlenül Lucifer…
9. Nos, azért ez már egy kicsit túlzás.
10. Mi ezek szerint az oka, hogy a földön élnek ilyen emberek??
11. Valószínűleg csak véletlenül felejtett ott pénzt a pultban…
12. Az ügyfél kifogásai valószínűleg valamilyen rejtett okra vezethetők vissza.
13. Nem hiszi el, hogy ilyen lehet egy étteremben?!?
14. Nem vagyok benne biztos, de gondolom, formában hasonlított a levegőszárítóhoz.
15. Mint általában, a legjobb a végére marad…
16. Lehet, hogy a termékbemutatókat meg kellene szakítania…
17. A féltékeny férj ügyét talán nem a panaszkönyvben kellene kezelni…
18. El sem tudom képzelni, hogy milyen futóból nem tudott cigarettát szerezni egy étteremben.
19. Ezek az emberek okozzák, hogy az országunk ott tart, ahol…
20. Könnyebb, ha alkoholfogyasztással vigasztaljuk magunkat…
21. Végezetül, pedig itt van az én személyes kedvencem, ami minden képzeletemet felülmúlja.