Amikor valamit online rendelünk vagy a szépségszalonban való látogatás kimenetelét találgatjuk, a valóság közel sem mindig felel meg az elvárásoknak. Eközben teljesen normális, hogy csalódottak vagyunk, ha a valóság nem azt az eredményt hozza, amit vártunk, de mindig jobb választás nevetni a dolgon és nem hagyni, hogy tönkretegye a napunkat. A következő emberek is pontosan így tettek.
“Frissen bontottam ki. Egy darabot sem ettem belőle még.”
“Úgy néz ki, hogy a hóemberem megolvadt”
“Nem is tudod, mennyit fizettem érte, ennek a prémium csokoládénak”
“Szerencsére átlátszó volt a csomagolás.”
“Ez az ékszerkészlet…”
“Online rendeltem. Nem értem, mi történt”
“A fénykép, amit a weboldalra feltöltöttek vs. a termék.”
“Káposztás répát rendeltünk az étteremben.”
Szegény bohóc.
“Mosolygós hóember-eprek…”
Majdnem!
Csokoládé karácsonyfa.
“Valami baj lehet Spongya Bobbal…”
“Azt kértem vs. amit kaptam”
“A 30 dolláros fehérjepor, amit vettem…”